Raportarea SAF-T în NextUp ERP
Simplifică și automatizează procesul de raportare a D406
Ce este SAF-T?
SAF-T este o metodă de trimitere electronică a informațiilor financiar-contabile, de la firme către autoritatea fiscală a statului. SAF-T înseamnă completarea și trimiterea declarației D406 de la contribuabili către ANAF, exclusiv online.
Cine depune SAF-T?
Toate firmele din România, plătitoare sau neplătitoare de TVA, vor fi obligate să depună SAF-T, lunar sau trimestrial, însă în etape. Verifică dacă numele tău apare pe listă
Ce presupune raportarea SAF-T pentru contribuabil?
Declarația 406 trimite către ANAF un raport care cuprinde toate operațiunile economico-financiare ale societății, înregistrarea cronologică a încasărilor, plăților, tipurilor de plăți, cotelor de TVA, creanțelor și datoriilor, cu detalii pe furnizori și clienți, mijloace fixe, inventare, stocuri dar și mișcări în stocuri.
Ce presupune raportarea pentru tine?
Elementul de noutate care îngreunează procesul și face să pară fără sfârșit este codificarea tuturor informațiilor introduse în softul cu care lucrezi. Avem coduri pentru articole, unități de măsură, documente, taxe și impozite, metode de plata, TVA.
Cum raportezi SAF-T, din NextUp ERP, în 3 pași?
Mai multe tutoriale despre SAF-T în ERP
Ce spun clienții?
Raportare SAF-T în NextUp ERP pentru Ozel Steel Profil
Fă-ți viața mai ușoară, folosind NextUp, pentru a depune raportarea SAF-T
- Completarea declarației 406 se face automat în soft – atât timp cât ai toate codurile pe articole setate corect
- Câștigi timp și economisești resurse
- Ești la adăpost de penalizări – depui instant pe site-ul ANAF
- Te bucuri de materiale informative, tutoriale video și training specializat pentru depunerea corectă a SAF-T
Cere oferta ERP
Cere oferta ERP
"*" indicates required fields