Software ERP
Soft ERP, practic și intuitiv
Gestionează afacerea inteligent și organizat
- Ai PREDICTIBILITATE, SIGURANȚĂ și CONTROL
- Câștigi timp, reduci costurile
- Ești la zi cu obligațiile legislative
Ce conține sistemul ERP
Gestiune stocuri și servicii
- stocuri actualizate în timp real, oricâte puncte de lucru ai
- descărcare de gestiune în timp real, oricâți useri simultani ai
- inventar corect și la distanță de un click
- sincronizare cu magazinul online
- lucru cu stoc 0, stoc negativ
- lucru pe loturi, puncte de lucru
- rapoarte vânzări, cele mai vândute produse, topuri furnizori, profitabiliate produse/centre de calcul
- trimiteri automate de documente, conform cu setările tale (facturi, avize, notificări)
- setare discount
- trimitere documente pe email/SMS către clienți
- rapoarte de vânzări pe produse/servicii
- rapoarte pe top produse/servicii sau agenți
Contabilitate
- declarații fiscale corecte și actualizate din timp (D394, D300, D390, D100)
- preluări din gestiune și/sau alte softuri sub formă de note contabile
- calcule automate
- introduceri de date automate – facturi, extrase, alte documente
- verificări automate
- balanță pe centre de cost
- lucru pe puncte de lucru
- rapoarte de cash-flow anual și profit/pierderi, bugetare
- previzionare venituri și cheltuieli
- import din alte aplicații
Obligații legislative
- integrare AUTOMATĂ cu SPV pentru e-Factura
- declarația SAF-T
- implementări corecte ale specificațiilor legislative pentru industrii ca: retail, servicii, producție
Plan productie
- definire rețete pentru produse finale sau semifabricate
- preluare comandă în ordinul de producție
- antecalculații de cost
- raport diferențe între cantitățile estimate și cele folosite
- raport pe producția realizată
- raport taxe de producție
- rapoarte pe furnizori de materii prime, vânzări, profitabilitate
eCommerce
- stocuri afișate pe site în timp real, automat
- trimitere automată a documentelor de vânzare către cumpărător
- setări de notificări
- posibilitatea de a vinde stoc negativ
- evidență stocuri/servicii
- statusuri comenzi personalizate/intermediare
- integrare cu platforme de ecommerce sau propriul eshop
- actualizare disponibilitate produse pe eshop în timp real
- facturare automată
- rapoarte de vânzări pe produse/servicii, top clienți
Distribuție
- facturare și verificare stoc din aplicații mobile de către echipa de vânzări din teren
- afișare stocuri, comenzi, statusuri intermediare pe produse în timp real din teren, oricâți useri simultani
- monitorizare documente pentru transport marfă
- definire trasee de livrare
- gestiune fluxuri operaționale
- setare date de livrare pe comenzi
- monitorizare trasee în curs
- verificare cantități comandate de la furnizori
Contracte
- facturare recurentă automată, conform preferințelor tale
- definire discounturi pe contract sau client, în funcție de deciziile de management, aplicabile automat
- asociere documente pe contracte
- activare sau dezactivare linii de contract
- preluare automată a cantităților și prețurilor din alte documente
- calculare automată a întârzierilor de plată și a penalităților
- acodare reduceri sau aplicare majorări de preț
- configurare intervale de facturare
- urmărire facturi generate/care urmează să fie generate
Imobilizări
- rapoarte detaliate pe imobilizări în curs de amortizare
- rapoarte pe valoare de obiecte de inventar, responsabili, locație etc.
- listă de inventariere
- intrare mijloace fixe prin documente de aviz și documente de vânzare mijloc fix
- generare amortizări lunare și fișe de imobilizări
- vizualizare date despre valoare mijloace fixe și valori amortizate
- calcul deductibilitate parțială
Analiză financiară și comercială
- raport cash-flow
- raport profit&loss
- rapoarte de profitabilitate pe centre de cost
- rapoarte de profitabiliate și vânzări pe produse, agenți de vânzări, furnizori
- rapoarte vânzări pe produse/servicii, puncte de lucru, agenți vânzare, clienți
- topuri produse, clienți
Dashboard rapoarte management
- dashboard mobile cu grafice, pentru management
- vânzări zilnice în timp real, vânzări pe produse, pe categorii, previziune, comparații față de obiective
- acces de ORIUNDE, cu date în timp real
Integrari
- integrare cu diverse platforme de ecommerce
- integrare cu UiPath pentru procese robotizate
- integrare cu eMag, FAN Courier
- importuri automate din alte aplicații de facturare
- importuri din aplicații bancare (MT, extrase)
- alte importuri și integrări automate și/sau personalizate
- integrare cu termina mobile și case de marcat
- integrare cu generatoare de documente
- integrare API
Inteligența artificială
- numeroase procese automatizate
- date transferate de pe facturi sau extrase bancare în doar câteva minute
- automatizări customizate pentru afacerea ta
Aplicație mobilă
- ideală pentru vânzări pe teren
- comenzi generate și facturi emise pe loc
- date despre comenzi transmise în timp real
- consultare listă articole și listă parteneri
- înregistrare chitanțe direct de pe telefon
- consultare valoare vânzări pe perioade/parteneri
Avantaje pentru tine în funcție de rolul tău
Antreprenor
- ai acces în timp real la date financiare
- ai o viziune clară asupra afacerii
- ai acces la rapoarte de analiză financiară pentru a ști cum stai în business
- ai VIZIBILITATE pe termen lung, ca să poți preveni pierderile
- ai CONTROL TOTAL: ai siguranța că activitatea funcționează și business-ul crește fără să fii prezent fizic
- crești productivitatea angajaților în timp ce reduci cheltuielile și consumul de resurse (timp, bani)
- devii un antreprenor mai liber: afacerea funcționează în direcția dată de tine fără ca tu să fii implicat în operațional
- integrare AUTOMATĂ cu SPV pentru e-Factura
- raportare SAF-T
Contabil
- lucrezi mai rapid, mai organizat, fără stres
- zero greșeli umane – ai productivitate mai mare
- soft ERP ușor de folosit, intuitiv, îl înveți rapid
- ai acces la tutoriale pentru a-și îndeplini sarcinile mai repede
- multe operațiuni sunt automatizate, generezi declarații imediat
- modificările legislative sunt implementate rapid
- ai control total asupra activității, softul lucrează pentru tine
- integrare AUTOMATĂ cu SPV pentru e-Factura
- raportare SAF-T
Gestionar
- înveți rapid softul, este intuitiv
- lucrezi eficient, fără greșeli
- ai acces în timp real la date privind stocurile
- nu trebuie să modifici manual stocurile, face softul pentru tine
- e totul sincronizat, nu apar greșeli în gestiunea stocurilor
- ai acces la rapoarte de vânzări pe produse
Sales
- vezi rapoarte de vânzări complete
- vezi rapoarte de încasări
- ai acces în istoricul clienților
- ai o evidență clară a facturilor
Simulări prețuri ERP
FAQ – Întrebări frecvente și răspunsuri despre softul ERP
FAQ – Întrebări frecvente și răspunsuri despre softul ERP
-
ERP este un sistem software care integrează toate informațiile privind gestiunea stocurilor și/sau a serviciilor, aprovizionarea, contabilitatea și care ajută la planificarea resurselor și a bugetelor și la organizarea tuturor proceselor de activitate.
-
Folosind sistemul ERP de la NextUp, angajații sunt mai productivi și eficienți. În același timp dacă ești antreprenor, vei avea acces la date și rapoarte financiare pe care poți să le analizezi pentru a putea lua decizii corecte care îți vor duce afacerea la nivelul următor.
-
Apeși pe oricare buton Testează GRATUIT din această pagină, completezi formularul și noi îți trimitem un DEMO pentru a testa sistemul ERP.
-
Da, în funcție de nevoile afacerii tale, poți alege funcționalități de gestiune stocuri și servicii, contabilitate, rapoarte financiare, management contracte, management plan de producție, management documente de livrare, integrări cu alte platforme, procese automatizate și funcționalități customizate după nevoile afacerii tale.
-
Da, NextUp ERP poate fi integrat cu platforme de ecommerce, tehnologii care automatizează procese de business, API-uri, partenerii tăi, softuri de facturare.
-
Da, NextUp ERP este perfect customizabil și flexibil. În soft pot fi adăugate noi funcționalități în funcție de nevoile afacerii tale.
Ce spun clienții
Numărul de greșeli scade cu NextUp ERP
Istoric versiuni NextUp ERP
Cere oferta ERP
Cere oferta ERP
"*" indicates required fields