/>
Vreau demo

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Software ERP

Soft ERP, practic și intuitiv

Gestionează afacerea inteligent și organizat

  • Ai PREDICTIBILITATE, SIGURANȚĂ și CONTROL
  • Câștigi timp, reduci costurile
  • Ești la zi cu obligațiile legislative
Cere oferta

Ce conține sistemul ERP

Gestiune stocuri și servicii

  • stocuri actualizate în timp real, oricâte puncte de lucru ai 
  • descărcare de gestiune în timp real, oricâți useri simultani ai 
  • inventar corect și la distanță de un click
  • sincronizare cu magazinul online
  • lucru cu stoc 0, stoc negativ
  • lucru pe loturi, puncte de lucru
  • rapoarte vânzări, cele mai vândute produse, topuri furnizori, profitabiliate produse/centre de calcul
  • trimiteri automate de documente, conform cu setările tale (facturi, avize, notificări)
  • setare discount
  • trimitere documente pe email/SMS către clienți
  • rapoarte de vânzări pe produse/servicii
  • rapoarte pe top produse/servicii sau agenți 

Contabilitate

  • declarații fiscale corecte și actualizate din timp (D394, D300, D390, D100)
  • preluări din gestiune și/sau alte softuri sub formă de note contabile
  • calcule automate
  • introduceri de date automate – facturi, extrase, alte documente
  • verificări automate
  • balanță pe centre de cost
  • lucru pe puncte de lucru
  • rapoarte de cash-flow anual și profit/pierderi, bugetare
  • previzionare venituri și cheltuieli
  • import din alte aplicații

Obligații legislative

 

  • integrare AUTOMATĂ cu SPV pentru e-Factura
  • declarația SAF-T
  • implementări corecte ale specificațiilor legislative pentru industrii ca: retail, servicii, producție

Plan productie

  • definire rețete pentru produse finale sau semifabricate
  • preluare comandă în ordinul de producție
  • antecalculații de cost
  • raport diferențe între cantitățile estimate și cele folosite
  • raport pe producția realizată
  • raport taxe de producție
  • rapoarte pe furnizori de materii prime, vânzări, profitabilitate

eCommerce

  • stocuri afișate pe site în timp real, automat 
  • trimitere automată a documentelor de vânzare către cumpărător
  • setări de notificări 
  • posibilitatea de a vinde stoc negativ
  • evidență stocuri/servicii
  • statusuri comenzi personalizate/intermediare
  • integrare cu platforme de ecommerce sau propriul eshop
  • actualizare disponibilitate produse pe eshop în timp real
  • facturare automată
  • rapoarte de vânzări pe produse/servicii, top clienți 

Distribuție

  • facturare și verificare stoc din aplicații mobile de către echipa de vânzări din teren
  • afișare stocuri, comenzi, statusuri intermediare pe produse în timp real din teren, oricâți useri simultani
  • monitorizare documente pentru transport marfă
  • definire trasee de livrare
  • gestiune fluxuri operaționale
  • setare date de livrare pe comenzi
  • monitorizare trasee în curs
  • verificare cantități comandate de la furnizori

Contracte

  • facturare recurentă automată, conform preferințelor tale 
  • definire discounturi pe contract sau client, în funcție de deciziile de management, aplicabile automat
  • asociere documente pe contracte
  • activare sau dezactivare linii de contract
  • preluare automată a cantităților și prețurilor din alte documente
  • calculare automată a întârzierilor de plată și a penalităților
  • acodare reduceri sau aplicare majorări de preț
  • configurare intervale de facturare
  • urmărire facturi generate/care urmează să fie generate

Imobilizări

  • rapoarte detaliate pe imobilizări în curs de amortizare
  • rapoarte pe valoare de obiecte de inventar, responsabili, locație etc.
  • listă de inventariere
  • intrare mijloace fixe prin documente de aviz și documente de vânzare mijloc fix
  • generare amortizări lunare și fișe de imobilizări
  • vizualizare date despre valoare mijloace fixe și valori amortizate
  • calcul deductibilitate parțială

Analiză financiară și comercială

  • raport cash-flow
  • raport profit&loss
  • rapoarte de profitabilitate pe centre de cost
  • rapoarte de profitabiliate și vânzări pe produse, agenți de vânzări, furnizori 
  • rapoarte vânzări pe produse/servicii, puncte de lucru, agenți vânzare, clienți
  • topuri produse, clienți 

Dashboard rapoarte management

  • dashboard mobile cu grafice, pentru management
  • vânzări zilnice în timp real, vânzări pe produse, pe categorii, previziune, comparații față de obiective
  • acces de ORIUNDE, cu date în timp real

Integrari

  • integrare cu diverse platforme de ecommerce
  • integrare cu UiPath pentru procese robotizate
  • integrare cu eMag, FAN Courier
  • importuri automate din alte aplicații de facturare
  • importuri din aplicații bancare (MT, extrase)
  • alte importuri și integrări automate și/sau personalizate
  • integrare cu termina mobile și case de marcat
  • integrare cu generatoare de documente
  • integrare API

Inteligența artificială

  • numeroase procese automatizate
  • date transferate de pe facturi sau extrase bancare în doar câteva minute
  • automatizări customizate pentru afacerea ta

Aplicație mobilă

  • ideală pentru vânzări pe teren
  • comenzi generate și facturi emise pe loc
  • date despre comenzi transmise în timp real 
  • consultare listă articole și listă parteneri
  • înregistrare chitanțe direct de pe telefon
  • consultare valoare vânzări pe perioade/parteneri

Avantaje pentru tine în funcție de rolul tău

femeie in tricou alb, soft erp

Antreprenor

  • ai acces în timp real la date financiare
  • ai o viziune clară asupra afacerii
  • ai acces la rapoarte de analiză financiară pentru a ști cum stai în business
  • ai VIZIBILITATE pe termen lung, ca să poți preveni pierderile
  • ai CONTROL TOTAL: ai siguranța că activitatea funcționează și business-ul crește fără să fii prezent fizic
  • crești productivitatea angajaților în timp ce reduci cheltuielile și consumul de resurse (timp, bani)
  • devii un antreprenor mai liber: afacerea funcționează în direcția dată de tine fără ca tu să fii implicat în operațional
  • integrare AUTOMATĂ cu SPV pentru e-Factura
  • raportare SAF-T
alt=[sistem erp nextup]+[program ERP]

Contabil

  • lucrezi mai rapid, mai organizat, fără stres
  • zero greșeli umane – ai productivitate mai mare
  • soft ERP ușor de folosit, intuitiv, îl înveți rapid
  • ai acces la tutoriale pentru a-și îndeplini sarcinile mai repede
  • multe operațiuni sunt automatizate, generezi declarații imediat
  • modificările legislative sunt implementate rapid
  • ai control total asupra activității, softul lucrează pentru tine
  • integrare AUTOMATĂ cu SPV pentru e-Factura
  • raportare SAF-T
alt=alt=[sistem erp nextup]+[soft ERP]

Gestionar

  • înveți rapid softul, este intuitiv
  • lucrezi eficient, fără greșeli
  • ai acces în timp real la date privind stocurile
  • nu trebuie să modifici manual stocurile, face softul pentru tine
  • e totul sincronizat, nu apar greșeli în gestiunea stocurilor
  • ai acces la rapoarte de vânzări pe produse
alt=[sistem erp nextup]+[erp Soft]

Sales

  • vezi rapoarte de vânzări complete
  • vezi rapoarte de încasări
  • ai acces în istoricul clienților
  • ai o evidență clară a facturilor

Simulări prețuri ERP

Magazin sau depozit

 

MĂRIME:

  • număr angajați: 10-50
  • cifra de afaceri: 1,5-5 mil. euro

FUNCȚIONALITĂȚI INCLUSE:

  •  gestiune stocuri, contabilitate completă, facturare, trasee de livrare, status comenzi etc.

COST ESTIMAT (fără TVA)*:

  • 3.500 euro

*include abonament suport tehnic, dotări cu viitoare funcționalități în soft și alte facilități pe 12 luni; verifică pachetul complet AICI la categoria UPGRADE ABONAMENT

Magazin online

 

MĂRIME:

  • număr angajați: 3-30
  • cifra de afaceri: 400k-3 mil. euro

FUNCȚIONALITĂȚI INCLUSE:

  •  gestiune stocuri, gestionare comenzi, gestionare clienți sau furnizori, status comenzi, contabilitate completă, facturare, stocuri actualizate în timp real, eficientizare flux site, trasee de livrare, gestionare documente de livrare etc.

COST ESTIMAT (fără TVA)*:

  • 4.500 euro

            *include abonament suport tehnic, dotări cu viitoare funcționalități în soft și alte facilități pe 12 luni; verifică pachetul complet AICI la categoria UPGRADE ABONAMENT

Firma contabilitate (mare)

 

MĂRIME:

  • număr angajați: 20-60
  • cifra de afaceri: 1-3 mil. euro

FUNCȚIONALITĂȚI INCLUSE:

  • contabilitate completă, declarații complete, centre de cost, analiză financiară, management imobilizări

COST ESTIMAT (fără TVA)*:

  • 4.500 euro

            *include abonament suport tehnic, dotări cu viitoare funcționalități în soft și alte facilități pe 12 luni; verifică pachetul complet AICI la categoria UPGRADE ABONAMENT

Firma contabilitate (medie)

 

MĂRIME:

  • număr angajați: 2-30
  • cifra de afaceri: 30k-300k euro

FUNCȚIONALITĂȚI INCLUSE:

  • declarații obligatorii, adeverințe și alte documente obligatorii, fișe partener, lucrul cu NC, rapoarte clasice contabilitate

COST ESTIMAT (fără TVA)*:

  • 1.860 euro

            *include abonament suport tehnic, dotări cu viitoare funcționalități în soft și alte facilități pe 12 luni; verifică pachetul complet AICI la categoria UPGRADE ABONAMENT

soft erp

FAQ – Întrebări frecvente și răspunsuri despre softul ERP

FAQ – Întrebări frecvente și răspunsuri despre softul ERP

  • Ce este ERP?

    ERP este un sistem software care integrează toate informațiile privind gestiunea stocurilor și/sau a serviciilor, aprovizionarea, contabilitatea și care ajută la planificarea resurselor și a bugetelor și la organizarea tuturor proceselor de activitate.

  • Cum te ajută un sistem ERP?

    Folosind sistemul ERP de la NextUp, angajații sunt mai productivi și eficienți. În același timp dacă ești antreprenor, vei avea acces la date și rapoarte financiare pe care poți să le analizezi pentru a putea lua decizii corecte care îți vor duce afacerea la nivelul următor.

  • Cum testez gratuit NextUp ERP?

    Apeși pe oricare buton Testează GRATUIT din această pagină, completezi formularul și noi îți trimitem un DEMO pentru a testa sistemul ERP.

  • Pot să aleg ce să conțină sistemul ERP?

    Da, în funcție de nevoile afacerii tale, poți alege funcționalități de gestiune stocuri și servicii, contabilitate, rapoarte financiare, management contracte, management plan de producție, management documente de livrare, integrări cu alte platforme, procese automatizate și funcționalități customizate după nevoile afacerii tale.

  • Poate fi NextUp integrat cu alte platforme?

    Da, NextUp ERP poate fi integrat cu platforme de ecommerce, tehnologii care automatizează procese de business, API-uri, partenerii tăi, softuri de facturare.

  • Este NextUp ERP customizabil?

    Da, NextUp ERP este perfect customizabil și flexibil. În soft pot fi adăugate noi funcționalități în funcție de nevoile afacerii tale.

Cere oferta

Ce spun clienții

Numărul de greșeli scade cu NextUp ERP

Cunosc acest software de mai bine de 20 de ani, i-am admirat evoluția de-a lungul timpului, mi-a plăcut întotdeauna să lucrez cu el. Este simplu și la îndemână în utilizare, dar totuși complex în opțiunile pe care le oferă. De-a lungul timpului, colegilor cu care am lucrat le-a fost ușor să îl învețe, totul este logic și bine integrat, indiferent de profilul de activitate al societății. Iar când am avut nevoie de ajutor, întotdeauna l-am găsit la îndemână prin intermediul oamenilor de la suport și mereu săritori, amabili și profesioniști.

În acest moment lucrăm cu mai multe module ale programului, DeliciuDeCiocolata.ro fiind un magazin online prezent pe piață din 2008 și cu un portofoliu de peste 8.000 de produse. Am apelat de la început la NextUp și ne-a fost ușor să lucrăm cu stocurile, clienții, furnizorii, să gestionăm produsele. Faptul că programul este împărțit în module ne-a permis să achiziționăm fiecare modul atunci când dezvoltarea businessului a cerut-o și nu a trebuit să investim de la început într-un modul de care nu avem nevoie.

Noi îl prețuim mult și îl recomandăm cu drag tuturor. Este extrem de bun, logic, intuitiv, indiferent dacă ești la început de drum sau în plină expansiune :).

Monica Constantin,

CFO DELICIUDECIOCOLATA.RO

NextUp ERP mi-a schimbat complet modul în care îmi pot controla businessul. La începutul proiectului mi-a fost puțin teamă de complexitatea schimbărilor care urmau să aibă loc, dar datorită calității resurselor alocate, inclusiv a unui manager de proiect dedicat și a unor consultanți cu o vastă expertiză, am avut parte de o experiență foarte placută. Ei au anticipat necesitatea ca angajații noștri să înțeleagă și să accepte schimbările care au loc odată cu introducerea unui nou sistem. Calitatea umană pe care am regăsit-o în cadrul echipei a contribuit enorm la selecția noastră finală de a alege un sistem ERP, deoarece s-au implicat în orice moment cu onestitate și integritate, iar calitatea muncii lor a depășit în mod constant așteptările noastre. Utilizez întregul sistem NextUp ERP, inclusiv partea de mobile, și mă bucur de calitatea de client VIP. Recomand cu căldură!

Viorel Mihăilescu,

owner Next Level

Folosim softul NextUp ERP din 2015. Este o soluție completă de contabilitate și gestiune. Aplicația software financiar-contabilă NextUp îmi asigură flexibilitate, dar și un control mai bun asupra datelor. Aștept cu interes continuarea colaborării și sunt sigură că exista loc de dezvoltări mai complexe pe viitor. Recomand NextUp!

Lacrămioara Cristea,

Director Operational FLORIA.RO

Am folosit toate versiunile de NextUp, iar echipa NextUp m-a ajutat mereu când am avut nevoie. Mă simt în siguranță în ceea ce privește contabilitatea, știu că datele sunt corecte, mai ales că volumul nostru de operațiuni e foarte mare. În plus, au găsit soluții și pe specificul nostru și deja suntem mai mult decât parteneri.

Ne-au personalizat aplicația pe fluxurile noastre de lucru astfel încât să putem face import la fișierele de încasare prin POS și a fișierelor de vânzări. Înregistrarea facturilor de clienți și furnizori ne permit generarea tuturor rapoartelor de care avem nevoie. O parte importantă este aceea că se poate interveni asupra unei înregistrări pentru a fi modificată. Modulul de mijloace fixe, integrat în conta, a fost o soluție binevenită pentru a câștiga timp.

Eugenia Sava,

Director Financiar MELI MELO

Istoric versiuni NextUp ERP

Cere oferta ERP

Cere oferta ERP

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.