Sistem ERP practic si intuitiv
Gestioneaza afacerea inteligent si organizat
- ai PREDICTIBILITATE, SIGURANTA si CONTROL
- iei decizii corecte si calculate in business
- castigi timp, reduci costurile
Ce contine sistemul ERP
Gestiune stocuri si servicii
- stocuri actualizate in timp real, oricat puncte de lucru ai
- descarcare de gestiune in timp real, oricati useri simultani ai
- inventar corect si la distanta de un click
- sincronizare cu magazinul online
- lucru cu stoc 0, stoc negativ
- lucru pe loturi, puncte de lucru
- rapoarte vanzari, cele mai vandute produse, topuri furnizori, profitabiliate produse/centre de calcul
- trimiteri automate de documente, conform cu setarile tale (facturi, avize, notificari)
- setare discount
- trimitere documente pe email/SMS catre clienti
- rapoarte de vanzari pe produse/servicii
- rapoarte pe top produse/servicii sau agenti
Contabilitate
- declaratii fiscale corecte si actualizate din timp
- preluari din gestiune si/sau alte softuri sub forma de note contabile
- calcule automate
- introduceri de date automate – facturi, extrase, alte documente
- verificari automate
- balanta pe centre de cost
- lucru pe puncte de lucru
- rapoarte de cash-flow anual si profit/pierderi, bugetare
- previzionare venituri si cheltuieli
- import din alte aplicatii
Plan productie
- definire retete pentru produse finale sau semifabricate
- preluare comanda in ordinul de productie
- antecalculatii de cost
- raport diferente intre cantitatile estimate si cele folosite
- raport pe productia realizata
- raport taxe de productie
- rapoarte pe furnizori de materii prime, vanzari, profitabilitate
eCommerce
- stocuri afisate pe site in timp real, automat
- trimitere automata a documentelor de vanzare catre cumparator
- setari de notificari
- posibilitatea de a vinde stoc negativ
- evidenta stocuri/servicii
- statusuri comenzi personalizate/intermediare
- integrare cu platforme de ecommerce sau propriul eshop
- actualizare disponibilitate produse pe eshop in timp real
- facturare automata
- rapoarte de vanzari pe produse/servicii, top clienti
Distributie
- facturare si verificare stoc din aplicatie mobile de catre echipa de vanzari din teren
- afisare stocuri, comenzi, statusuri intermediare pe produse in timp real din teren, oricati useri simultani
- monitorizare documente pentru transport marfa
- definire trasee de livrare
- gestiune fluxuri operationale
- setare date de livrare pe comenzi
- monitorizare trasee in curs
- verificare cantitati comandate de la furnizori
Contracte
- facturare recurenta automata, conform preferintelor tale
- definire discounturi pe contract sau client, in functie de deciziile de management, aplicabile automat
- asociere documente pe contracte
- activare sau dezactivare linii de contract
- preluare automata a cantitatilor si preturilor din alte documente
- calculare automata a intarzierilor de plata si a penalitatilor
- acodare reduceri sau aplicare majorari de pret
- configurare intervale de facturare
- urmarire facturi generate/care urmeaza sa fie generate
Imobilizari
- raport detaliat pe imobilizari in curs de amortizare
- raport pe obiecte de inventar
- intervariere automata
- intrare mijloace fixe prin documente de aviz
- generare amortizari lunare si fise de imobilizari
- vizualizare date despre mijloace fixe si valori amortizate
- calcul deductibilitate partiala
Analiza financiara
- raport cash-flow
- raport profit&loss
- rapoarte de profitabilitate pe centre de cost
- rapoarte de profitabiliate si vanzari pe produse, ageti de vanzari, furnizori
- rapoarte vanzari pe produse/servicii, puncte de lucru, agenti vanzare, clienti
- topuri produse, clienti
Dashboard rapoarte management
- dashboard mobile cu grafice, pentru management
- vanzari zilnice in timp real, vanzari pe produse, pe categorii, previziunie, comparatii fata de obiective
- acces de ORIUNDE, cu date in timp real
Integrari
- integrare cu diverse platforme de ecommerce
- integrare cu UiPath pentru procese robotizate
- integrare cu eMag, FAN Courier
- importuri automate din alte aplicatii de facturare
- importuri din aplicatii bancare (MT, extrase)
- alte importuri si integrari automate si/sau personalizate
- integrare cu terminale mobile si case de marcat
- integrare cu generatoare de documente
- integrare API
Inteligenta artificiala
- numeroase procese automatizate
- date transferate de pe facturi sau extrase bancare in doar cateva minute
- automatizare customizate pentru afacerea ta
Aplicatie mobila
- ideala pentru vanzari pe teren
- comenzi generate si facturi emise pe loc
- date despre comenzi transmise in timp real
- consultare lista articole si lista parteneri
- inregistrare chitante direct de pe telefon
- consultare valoare vanzari pe perioade/parteneri
Avantaje pentru tine in functie de rolul tau

Antreprenor
- ai acces in timp real la date financiare
- ai o viziune clara asupra afacerii
- ai acces la rapoarte de analiza financiara pentru a stii cum stai in business
- ai VIZIBILITATE pe termen lung, ca sa poti preveni pierderile
- ai CONTROL TOTAL: ai siguranta ca activitatea functioneaza si business-ul creste fara sa fii prezent fizic
- cresti productivitatea angajatilor in timp ce reduci cheltuielile si consumul de resurse (timp, bani)
- devii un antreprenor mai liber: afacerea functioneaza in directia data de tine fara ca tu sa fii implicat in operational

Contabil
- lucrezi mai rapid, mai organizat, fara stres
- zero greseli umane – ai productivitate mai mare
- soft usor de folosit, intuitiv, il inveti rapid
- ai acces la tutoriale pentru a-ti indeplini sarcinile mai repede
- multe operatiuni sunt automatizate, generezi declaratii imediat
- modificarile legislative sunt implementate rapid
- ai control total asupra activitatii, softul lucreaza pentru tine

Gestionar
- inveti rapid softul, este intuitiv
- lucrezi eficient, fara greseli
- ai acces in timp real la date privind stocurile
- nu trebuie sa modifici manual stocurile, face softul pentru tine
- e totul sincronizat, nu apar greseli in gestiunea stocurilor
- ai acces la rapoarte de vanzari pe produse

Sales
- vezi rapoarte de vanzari complete
- vezi rapoarte de incasari
- ai acces in istoricul clientilor
- ai o evidenta clara a facturilor
Simulari preturi ERP

FAQ – Intrebari frecvente si raspunsuri despre softul ERP
FAQ – Intrebari frecvente si raspunsuri despre softul ERP
-
ERP este un sistem software care integreaza toate informatiile privind gestiunea stocurilor si/sau a serviciilor, aprovizionarea, contabilitatea si care ajuta la planificarea resurselor si a bugetelor si la organizarea tuturor proceselor de activitate.
-
Folosind sistemul ERP de la NextUp, angajatii sunt mai productivi si eficienti. In acelasi timp daca esti antreprenor, vei avea acces la date si rapoarte financiare pe care poti sa le analizezi pentru a putea lua decizii corecte care iti vor duce afacerea la nivelul urmator.
-
Apesi pe oricare buton Testeaza GRATUIT din aceasta pagina, completezi formularul si noi iti trimitem un demo pentru a testa sistemul ERP.
-
Da, in functie de nevoile afacerii tale, poti alege functionalitati de gestiune stocuri si servicii, contabilitate, rapoarte financiare, management contracte, management plan de productie, management documente de livrare, integrari cu alte platforme, procese automatizate si functionalitati customizate dupa nevoile afacerii tale.
-
Da, NextUp ERP poate fi integrat cu platforme de ecommerce, tehnologii care automatizeaza procese de business, API-uri, partenerii tai, softuri de facturare.
-
Da, NextUp ERP este perfect customizabil si flexibil. In soft pot fi adaugate noi functionalitati in functie de nevoile afacerii tale.
Ce spun clientii
Numarul de greseli scade cu NextUp ERP
Istoric versiuni NextUp ERP
Cere oferta ERP
Cere oferta ERP
"*" indicates required fields