Servicii software ERP și salarizare
Suntem lângă tine pentru a te susține cu servicii de calitate
Cere ofertaCe conține abonamentul tău anual
Suport nelimitat
- specialiștii noștri îți răspund la telefon 12h pe zi
- îți sărim în ajutor 24/7 în comunitatea noastră online
- nu ai limită la numărul de cereri, apeluri, mailuri
- fără limită la numărul de useri
- poți avea tehnician dedicat
Funcționalități noi, fără cost suplimentar
- versionăm softurile noastre destul de des și implementăm funcționalități noi și practice, multe dintre ele la sugestia clienților noștri
- întotdeauna implementăm modificările legislative la timp
- oricâte versiuni noi avem anual, și avem aproape lunar, tu plătești un cost fix
Ajutor extra
- pe lângă suportul pe aplicație, ai acces într-o comunitate de specialiști, unde poți afla și practici ideale pentru nișa ta
- ne ocupăm noi, online cel mai adesea de orice te blochează, în timp ce tu faci altceva
- în funcție de tipul de abonament pe care l-ai ales, beneficiezi de rapoarte personalizate, vizite la sediul tău, o echipă dedicată pentru implementare și/sau suport
AVANTAJE Servicii de găzduire a bazelor de date
Securitate maximă
Datele companiei tale sunt permanent în siguranță. Nu pot fi niciodată pierdute, pentru că lucrăm cu cei mai buni furnizori și se fac salvări dese, în mai multe moduri și locuri.
Fără griji
Nu duci grija salvărilor, arhivărilor, descărcării de gestiune sau funcționării optime a integrărilor sau altor servicii de integrare cu aplicația ta
Uptime maxim: 99.99%
Suntem aici pentru tine, să ne asigurăm că ai acces oricând la datele tale.
Viteză mai mare de procesare
Datorită stocării datelor pe servere performante, nu există blocaje și lucrezi mai rapid în softuri.
Acces facil
Accesul este restricționat, doar tu și cei cărora le permiți procesarea datelor le puteți accesa și modifica.
Actualizare automată
Nu îți mai bați capul cu actualizarea, oricâți useri ai avea. Tu doar intri și lucrezi în soft.
SUPER BENEFICII
E timpul să ții datele firmei tale pe servere sigure!
- mai IEFTIN
- mai SIGUR
- mai RAPID
Pe servele NextUp ții în siguranță MAXIMĂ bazele tale de date.
Ai acces când vrei tu, simplu, rapid în cont cu user și parolă.
Totul este actualizat constant.
Nu mai cheltuiești bani cu spațiul pentru instalat servere și cu angajarea unei persoane specializate în IT.
Servicii de suport tehnic
Nu trebuie să știi tu, facem noi
- Îți reinstalăm noi aplicațiile, la nevoie
- Îți facem și recomandări, când e nevoie de alte tool-uri care să te ajute
- Te ajutăm și cu instalarea aparatelor fiscale sau hardware
Serviciile pot fi oferite și în regim de urgență.
Unde vrei tu
- Suportul nostru e după nevoia ta: online, la sediul tău sau vii tu la noi
- Intervențiile se fac fie cu programare, fie în regim de urgență
- Întotdeauna îți facem o propunere personalizată, după o discuție în care să înțelegem nevoile tale
Serviciile pot fi oferite și în regim de urgență.
Servicii adiacente
- (re)instalări de aplicație
- reparări/restaurări ale bazelor de date
- reinstalare Windows. AV
- propuneri și recomandări de configurații pentru ca aplicația să meargă optim
Serviciile pot fi oferite și în regim de urgență.
Integrări cu alte aplicații
SUPER BENEFICII pentru tine
Câștigi timp și bani!
Nu vrei ca angajații tăi să consume timp cu gesturi repetitive, pe care softul poate să le preia : din site, din platforme adiacente sau din alte softuri. Le automatizăm, ca să nu mai fie nevoie să intervii tu zilnic, prin importuri automate, fie dezvoltate direct în aplicație, fie prin metode webservice/api/pug in. Accesul este complet securizat, fiind permis pe baza de user și token.
Câteva exemple de gesturi/acțiuni care pot fi accesate și automatizare prin metodele de mai sus:
- emiterea de noi facturi, ștergerea/anularea de documente
- acces la facturi și proforme în format PDF
- adăugarea de noi produse și clienți în baza de date, prin simpla inserare a unei facturi sau proforme
- emiterea și gestionarea de proforme, care pot fi convertite în facturi după efectuarea plății de către client
- gestionarea eficientă a incasărilor prin emiterea de încasări pentru o factură
- trimiterea de documente prin e-mail clienților
Training utilizare soft
- poți opta pentru training specializat de utilizare a softului fie pentru a învăța mai bine aplicația, fie pentru a iniția utilizatorii noi
- trainingul va fi ținut la sediul tău sau online, în funcție de preferințele tale
- trainingul este contra cost
Funcționalități personalizate
Fiecare afacere are specificul ei, așa că noi adaptăm softul nevoilor tale, prin:
- funcționalități mănușă procedurilor tale de lucru
- rapoarte personalizate, ca să știi în timp real ce ai nevoie pentru a decide corect
- îți facem sugestii despre unde poți organiza mai bine fluxurile tale de lucru, pentru a-ți crește vizibiltatea și controlul
Integrează NextUP ERP cu alte platforme și servicii web cum ar fi platforme Ecommerce, prin API, cu softuri de facturare și multe alte platforme.
NextUp ERP este construit să îndeplinească nevoile oricărui business, având peste 200 de funcționalități care simplifică activitatea și reduc costurile.
Cere oferta servicii software
Cere oferta servicii software
"*" indicates required fields