/>
Vreau demo

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
Consent*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Consent
Consent
Consent*
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Consent
Consent
Consent*
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.

"*" indicates required fields

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Consent*
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Gestioneaza eficient activitatea din industria ta

  • softuri adaptate industriei tale
  • productivitate crescuta
  • clienti multumiti
Cere oferta

Servicii

Imobiliare

Medical

Constructii

Conta & salarizare

Mentenanta / reparatii

Turism

Sali de fitness/wellness

Telefonie si internet

Consultanta

femeie la birou, software industrii

Functionalitati si avantaje – Servicii

  • Facturezi simplu si rapid si setezi generarea de facturi recurente.
  • Emiti usor comenzi clienti si poti sa preiei datele din comanda in factura.
  • Alegi data scadenta diferita in functie de contract.
  • Poti adauga servicii suplimentare si le poti factura repetitiv automat sau odata.
  • Poti defalca valoarea totala a unui contract in numarul de facturi (rate) dorit cu datele si valorile dorite.
  • Definesti si urmaresti contractele: pe tip de abonament, pe locatii, perioade de contract, chiriasi etc.
  • Poti genera comenzi cu preluare totala sau partiala pe factura.
  • Repartizezi cheltuielie de intretinere si tii evidenta incasarilor aferente.
  • Incasarile din penalitati sunt calculate automat.
  • Repartizezi cheltuielile de intretinere si administrative pe centre de cost, ai vizibilitate asupra lor.
  • Poti trimite email-uri automate clientilor cu facturile scadente pentru a putea incasa la timp.
  • Datele sunt transferate automat in contabilitate.
  • Datele sunt calculate corect, fara ca munca sa fie dublata.

Retail

Magazin

Mini-market

Depozit

barbat in camasa bleu, software industrii

Functionalitati si avantaje – Retail

  • Facturile sunt generate pe loc.
  • Interfata touchscreen pentru casa de marcat.
  • Stocuri organizate pe centre de cost, tipuri de produs, furnizor.
  • Poti face rezervari de stocuri, angajati din alt punct de lucru vad diferentiat stocul disponibil de cel rezervat.
  • Documente variate si indispensabile: facturi personalizate,inventar, NIR, chitante.
  • Poti face usor si rapid retur bon fiscal din interfata casei de marcat (storno bon prin factura).
  • Notificari trimise automat clientilor tai: notificari de plata, sold.
  • Notificari cum vrei tu pe stocuri, pentru a evita stoc zero cand ai clientul in fata.
  • Poti lucra cu stoc negativ, poti comanda produse furnizorilor tai, fara sa refuzi comanezile clientilor.
  • Stocuri corecte oricate puncte de lucru ai.
  • Rapoarte indispensabile unui antreprenor determinat: Cash-Flow, P&L, rapoarte vanzari in timp real si rapoarte pe produse, pe centre de cost, pe clienti, profitabilitate pe puncte de lucru sau furnizor.
  • Datele se duc automat in modulul de contabilitate, corect, nu muncesti de doua ori.

eCommerce

Comenzi preluate la timp

Vanzari mai mari

Clienti fericiti

telefon in maini, software industrii

Functionalitati si avantaje – eCommerce

  • Ai produsele tale pe site in TIMP REAL fara interventie umana, automat!
  • Poti seta facturare recurenta, facturile fiind emise rapid.
  • Definesti si urmaresti produsele in functie de categorie si poti adauga foto la produse.
  • Oricate articole ai avea, automatizarile functioneaza rapid si corect.
  • Stocuri sunt actualizate AUTOMAT la fiecare comanda efectuata pe site de clientii tai.
  • Poti seta notificari pe stocuri cum vrei tu.
  • Cheltuielie de intretinere sunt repartizate si ai evidenta incasarilor aferente.
  • Penalitatile sunt calculate automat.
  • Facturarea, inventarul si descarcarea de gestiune se fac usor si fara interventia ta.
  • Facturile sunt trimise automat.
  • In contabilitate ajung rapid datele din gestiune.

Productie

Productie alimentara/cofetarie-brutarie

Productie industriala

Productie bauturi alcoolice

Productie mobila

Productie produse cosmetice

Productie publicitara

briose, software industrii

Functionalitati si avantaje – Productie

  • Creezi retete pentru realizarea produselor alimentare dorite.
  • Urmaresti intregul lant de productie, de la reteta la produs finit.
  • Poti prelua direct comanda de vanzare in ordinul de productie.
  • Vezi diferentele dintre reteta standard si cea utilizata.
  • Pentru productia de alcool, calculezi automat accizele pe fiecare tip de bautura.
  • Poti lucra cu articole cu loturi si date de expirare.
  • Ai siguranta ca realizarea produselor se face in conformitate cu normele sanitare in vigoare.
  • Ai siguranta ca produsele indeplinesc standardele de calitate dorita.
  • Produci organizat produsele pe care le vei vinde in magazinele tale sau in magazine de desfacere.
  • Nu faci risipa de ingrediente si stii cu precizie cantitatile pentru productie.
  • Bonul de de consum si nota de predare pentru produsul finit (prin validarea unui ordin de productie) sunt generate AUTOMAT.
  • Poti lucra cu articole cu loturi si date de expirare.
  • Poti genera comenzi cu preluare totala sau partiala pe factura.
  • Ai rapoarte importante pentru un antreprenor care vrea sa economiseasca: pe consum (cantitati de ingrediente), cheltuieli de realizare a produselor, pe diferenta dintre cantitatile estimate si cele folosite in productie.
  • Ai raport de productie realizata si cu taxe de productie.
  • Ai calcul de productie in curs si setarea starilor aferente pe ordinul de productie (lansat/finalizat).
  • Asiguri o buna organizare a productiei.
  • Ai posibilitatea de a da marfa in custodie si retur custodie.
  • Poti calcula costurile productiei in curs.
  • Poti urmari facturile emise si incasarile si platile restante pe intervalele alese.
  • Produci fara erori toate produsele comandate de clienti.
  • Notele contabile ajung instantaneu in contabilitate.

Distributie

Coordonare

Monitorizare

Gestionare

angajat cu un colet, software industrii

Functionalitati si avantaje – Distributie

  • Coordonezi toate fluxurile de aprovizionare sau livrare.
  • Monitorizezi eficient transportul de marfuri.
  • Gestionezi fara erori documentele de livrare.
  • Generezi automat comenzi la furnizori in functie de stocul minim.
  • Poti introduce comenzi de la clienti.
  • Poti crea trasee de livrare pentru comenzi si fluxuri de documente care trebuie urmate pentru efectuarea livrarilor.
  • Poti alege statusul comenzilor si poti seta sa se schimbe automat la preluare document.
  • Urmaresti intregul lant de distributie, de la punctele de ridicare la destinatie.
  • Stii in timp real statusul livrarilor de marfuri.
  • Poti emite si incasa facturi pe teren, dintr-o aplicatie mobila.
  • Poti urmari incasarile si platile.
  • Poti urmari documentele scadente pe intervalele dorite.
  • Ai posibilitatea de a seta ca pe comenzile de cumparare sa apara datele de livrare implicit.
  • Ai control total asupra tuturor comenzilor facute de clienti.
  • Gestionezi facil toate documentele de livrare si ai o evidenta clara asupra activitatii.

Cere oferta Software si Industrii

Cere oferta Industrii

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Consent
Consent
Consent*
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Functionalitati pentru toate industriile

1

Facturare automata

  • Facturezi automat contractele recurente.
  • Facturarea se face usor si datele se duc automat si in modulul de contabilitate.
2

Contabilitate

  • Softul asigura un flux neintrerupt al activitatii, fara erori umane.
  • Angajatii pe contabilitate incheie task-urile mai repede, multe date fiind procesate automat.
3

Rapoarte de analiza financiara

  • Rapoarte pe incasari – stii ce ai incasat deja si ce sume urmeaza sa primesti
  • Raport de venituri generate de penalitati
  • Raport pe vanzari
  • Rapoarte de analiza: P&L (Profit&Loss) si Cash Flow
4

Management stocuri/servicii

  • Stocurile sunt actualizate in timp real, in functie de vanzari sau aprovizionare.
  • Gestionezi usor si in timp real stocurile, de la birou sau din teren de pe mobil.
  • Poti genera comenzi automate catrte furnizori, conform cu setarile stabilite de tine, pentru a nu ramane cu stoc zero.
  • Poti crea alerte de stoc sau lucra cu stoc negativ.
  • Poti poti comanda produse de la furnizorii tai pentru a nu refuza comenzile clientilor.
  • Faci foi de calcul si devize estimative din magazin sau din teren.
  • Ai vizibilitate asupra produselor si furnizorilor.
  • Ai informatii corecte si in timp real pe articole, servicii si furnizori.
  • Definesti usor serviciiile tale si contractele, urmaresti veniturile pe fiecare.
5

Management contracte

  • Definesti contractul si penalitatile aferente, calculele se fac automat.
  • Urmaresti usor platile, contractele si penalitatile.
6

Management penalitati

  • Trimiti automat notificari clientilor despre intarzierile de plata.
  • Alegi scadenta diferita in functie de contract.
7

Management discount-uri

  • Calculezi usor discounturi procentuale sau valorice, pe documente, pentru clienti si furnizori.
  • Setezi trimiterea automata de notificari clientilor privind platile pe care trebuie sa le faca.
8

Subscriptie anuala

  • Numar nelimitat de apeluri, suni de cate ori ai nevoie.
  • Cost controlabil, ai pret fix pe abonament.
  • Versiuni noi dese, cu functionalitati utile.

Ai nevoie de un program ERP personalizat pentru afacerea ta?

Ce spun clientii

Numarul de greseli scade cu NextUp ERP

In urma cu 5 ani de zile am decis ca este necesar sa aducem imbunatatiri in ceea ce priveste gestiunea contabila, automatizarea unor activitati si raportarea financiara. Pentru a putea realiza ceea ce ne-am propus aveam nevoie sa putem imparti cheltuielile in peste 50 centre de cost, softul sa fie unul suficient de prietenos incat persoane fara experienta contabila sa il poata utiliza incat sa poata extrage informatiile necesare raportarii financiare si nu in ultimul rand sa putem usura anumite procese repetitive prin automatizarea lor, cum ar fi transmiterea unor email-uri prestabilite.

NextUp a reusit sa acopere aceste nevoi, ba chiar mai mult. Desi este un program gandit pentru gestiune contabila, nu se limiteaza doar la acest lucru. Este usor de utilizat, intuitiv si interactiv, cu posibilitate de costumizare incat sa poti extrage informatiile contabile necesare in forma dorita. Multitudinea de moduri de filtrare a inregistrarilor, rapoartele pe care le genereaza automat si posibilitatea de personalizare sunt doar cateva din lucrurile de care am ajuns sa depindem in ultimii 4 ani. In ceea ce priveste putinele situatii in care ne-am lovit de probleme tehnice sau am intampinat dificultati, echipa NextUp a fost foarte prompta in solutionarea lor.

Adrian Calin,

Director General Adjunct NEMIRA GRUP

Eram in cautarea unui solutii care sa ne permita atat administrarea contractelor cu clientii, cat si gestionarea eficienta a stocurilor din organizatie, si bineinteles sa ofere un raport bun calitate – pret. Echipa NextUp ne-a convins in primul rand prin deschiderea de a gasi solutii adapate cerintelor noastre de business. Pana la acest moment am reusit sa demaram utilizarea softului pe doua unitati din grupul nostru de firme si suntem foarte multumiti de rezultate.

Alina Stefan,

Director Financiar CAMBRIDGE SCHOOL