Soft ERP și salarizare adaptat industriei tale
Software distribuție – Software ERP Program Salarizare
- softuri adaptate industriei tale
- productivitate crescută
- clienți mulțumiți
Servicii
Imobiliare
- Știi profitabilitatea fiecărui spațiu închiriat și vezi clar veniturile din penalități.
- Ai informațiile relevante în timp real, fără să întrebi la contabilitate.
- Nu muncești repetitiv, deci nu apar greșeli.
Medical
- Știi instant ce furnizori au prețurile cele mai bune și negociezi cu partenerii în consecinta.
- Ai acces la analiza financiară, fără să ceri la contabilitate.
- Știi profitabilitatea pe servicii, medici, cabinete, clinici.
Constructii
- Gestionezi fără erori producția de materiale pentru construcții.
- Ții evidența tuturor materialelor de construcții.
- Optimizezi timpul și costurile de producție.
Conta & salarizare
- Generezi rapid toate declarațiile necesare și le depui la timp.
- Ai afacerea protejată: nu pierzi date și nu plătești amenzi.
- Ai rapoarte financiare sau de cheltuieli salariale pe ce perioadă vrei.
Mentenanță / reparații
- Faci devize ușor și rapid, de la birou sau din teren.
- Știi totul oricând, fără a mai fi nevoie să consulți contabilul.
- Știi exact profitabilitatea pe fiecare furnizor.
Turism
- Gestionezi impecabil toate serviciile furnizate.
- Ai o evidență bună a contractelor cu clienții.
Săli de fitness/wellness
- Gestionezi eficient serviciile vândute și abonamentele clienților.
- Ții gestiunea fără greșeli a aparatelor din sala de fitness.
- Ai o evidență clară a gestiunii de produse destinate clienților și a furnizorilor.
Telefonie și internet
- Gestionezi fără erori abonamentele și contractele cu clienții.
- Ții evidența vânzărilor pe serviciile din portofoliu.
Consultanță
- Gestionezi eficient relația cu clienții.
- Ai mai mult timp să îți impresionezi clienții și să-i fidelizezi.
Funcționalități și avantaje – Servicii
- Facturezi simplu și rapid și setezi generarea de facturi recurente.
- Emiți ușor comenzi clienților și poți să preiei datele din comandă în factură.
- Alegi data scadentă diferită in funcție de contract.
- Poti adauga servicii suplimentare si le poti factura repetitiv automat sau odata.
- Poți defalca valoarea totală a unui contract în numărul de facturi (rate) dorit cu datele și valorile dorite.
- Definești și urmărești contractele: pe tip de abonament, pe locații, perioade de contract, chiriași etc.
- Poți genera comenzi cu preluare totală sau parțială pe factură.
- Repartizezi cheltuielie de întreținere și ții evidenta încasărilor aferente.
- Încasările din penalități sunt calculate automat.
-
Repartizezi cheltuielile de întreținere și administrative pe centre de cost, ai vizibilitate asupra lor.
- Poți trimite email-uri automate clienților cu facturile scadente pentru a putea încasa la timp.
- Datele sunt transferate automat în contabilitate.
- Datele sunt calculate corect, fără ca munca să fie dublată.
Retail
Magazin
Mini-market
Depozit
Funcționalități si avantaje – Retail
- Facturile sunt generate pe loc.
- Interfața touchscreen pentru casa de marcat.
- Stocuri organizate pe centre de cost, tipuri de produs, furnizor.
- Poți face rezervări de stocuri, angajați din alt punct de lucru văd diferențiat stocul disponibil de cel rezervat.
- Documente variate și indispensabile: facturi personalizate, inventar, NIR, chitanțe.
- Poți face ușor și rapid retur bon fiscal din interfața casei de marcat (storno bon prin factură).
- Notificări trimise automat clienților tăi: notificări de plată, sold.
- Notificări cum vrei tu pe stocuri, pentru a evita stoc zero cand ai clientul în față.
- Poți lucra cu stoc negativ, poți comanda produse furnizorilor tăi, fără să refuzi comenzile clienților.
- Stocuri corecte, oricâte puncte de lucru ai.
- Rapoarte indispensabile unui antreprenor determinat: Cash-Flow, P&L, rapoarte vânzări în timp real și rapoarte pe produse, pe centre de cost, pe clienți, profitabilitate pe puncte de lucru sau furnizor.
- Datele se duc automat în modulul de contabilitate, corect, nu muncești de două ori.
eCommerce
Comenzi preluate la timp
Vânzări mai mari
Clienți fericiți
Funcționalități și avantaje – eCommerce
- Ai produsele tale pe site în TIMP REAL fără intervenție umană, automat!
- Poți seta facturare recurentă, facturile fiind emise rapid.
- Definești și urmărești produsele în funcție de categorie și poți adăuga foto la produse.
- Oricâte articole ai avea, automatizările funcționează rapid și corect.
- Stocurile sunt actualizate AUTOMAT la fiecare comandă efectuată pe site de clienții tăi.
- Poți seta notificări pe stocuri cum vrei tu.
- Cheltuielie de întreținere sunt repartizate și ai evidența încasărilor aferente.
- Penalitățile sunt calculate automat.
- Facturarea, inventarul și descărcarea de gestiune se fac ușor și fîrî intervenția ta.
- Facturile sunt trimise automat.
- În contabilitate ajung rapid datele din gestiune.
Productie
Producție alimentară/cofetarie-brutărie
- Gestionezi eficient lanțul de producție (sucuri naturale și alte alimente proaspete, de consum imediat sau cu termen de valabilitate lung).
- Optimizezi consumul de ingrediente.
- Calculezi automat toate costurile de producție.
Productie industriala
- Produci neîntrerupt cantități uriașe pentru clienții tăi.
- Gestionezi impecabil fluxul de producție de mărfuri.
- Optimizezi timpul și costurile de producție.
Producție băuturi alcoolice
- Calculezi automat accizele de alcool pe fiecare tip de băutură.
- Ai control total asupra întregului proces de producție băuturi alcoolice.
- Optimizezi costurile de producție, păstrând calitatea produselor.
- Vezi în timp real cât te costă producția și știi ce decizii să iei.
Producție mobilă
- Te ocupi de clienți, nu să repari greșeli.
- Reduci timpul de producție a pieselor de mobilier.
- Reduci cheltuielile cu materialele pentru realizarea pieselor.
Producție produse cosmetice
- Gestionezi impecabil planul de producție.
- Decizi inteligent, cu cifre: acces la rapoarte și analize după nevoia ta.
- Optimizezi timpul și costurile de producție.
Producție publicitară
- Gestionezi eficient cantitățile de cerneluri și alte materiale pentru producția de bannere stradale sau afișe publicitare.
- Estimezi corect consumul pentru a onora comenzile clienților.
- Reduci costurile cu resursele de producție.
Funcționalități și avantaje – Producție
- Creezi rețete pentru realizarea produselor alimentare dorite.
- Urmărești întregul lanț de producție, de la rețetaă la produs finit.
- Poți prelua direct comanda de vânzare în ordinul de producție.
- Vezi diferențele dintre rețeta standard și cea utilizată.
- Pentru producția de alcool, calculezi automat accizele pe fiecare tip de băutură.
- Poți lucra cu articole cu loturi și date de expirare.
- Ai siguranța că realizarea produselor se face în conformitate cu normele sanitare în vigoare.
- Ai siguranța că produsele îndeplinesc standardele de calitate dorită.
- Produci organizat produsele pe care le vei vinde în magazinele tale sau în magazine de desfacere.
- Nu faci risipă de ingrediente și știi cu precizie cantitățile pentru producție.
- Bonul de consum și nota de predare pentru produsul finit (prin validarea unui ordin de producție) sunt generate AUTOMAT.
- Poți lucra cu articole cu loturi și date de expirare.
- Poți genera comenzi cu preluare totală sau parțială pe factură.
- Ai rapoarte importante pentru un antreprenor care vrea sa economisească: pe consum (cantități de ingrediente), cheltuieli de realizare a produselor, pe diferența dintre cantitățile estimate și cele folosite în producție.
- Ai raport de producție realizată și cu taxe de producție.
- Ai calcul de producție în curs și setarea stărilor aferente pe ordinul de producție (lansat/finalizat).
- Asiguri o bună organizare a producției.
- Ai posibilitatea de a da marfa în custodie și retur custodie.
- Poți calcula costurile producției în curs.
- Poți urmări facturile emise și încasările și plățile restante pe intervalele alese.
- Produci fără erori toate produsele comandate de clienți.
- Notele contabile ajung instantaneu în contabilitate.
Distribuție
Coordonare
Monitorizare
Gestionare
Funcționalități și avantaje – Distribuție
- Coordonezi toate fluxurile de aprovizionare sau livrare.
- Monitorizezi eficient transportul de mărfuri.
- Gestionezi fără erori documentele de livrare.
- Generezi automat comenzi la furnizori în funcție de stocul minim.
- Poți introduce comenzi de la clienți.
- Poți crea trasee de livrare pentru comenzi și fluxuri de documente care trebuie urmate pentru efectuarea livrărilor.
- Poți alege statusul comenzilor și poți seta să se schimbe automat la preluare document.
- Urmărești întregul lanț de distribuție, de la punctele de ridicare la destinație.
- Știi în timp real statusul livrărilor de mărfuri.
- Poți emite și încasa facturi pe teren, dintr-o aplicație mobilă.
- Poți urmări încasările și plățile.
- Poți urmări documentele scadente pe intervalele dorite.
- Ai posibilitatea de a seta ca pe comenzile de cumpărare să apară datele de livrare implicit.
- Ai control total asupra tuturor comenzilor făcute de clienți.
- Gestionezi facil toate documentele de livrare și ai o evidență clară asupra activității.
Cere oferta Software și Industrii
Cere oferta Industrii
"*" indicates required fields
Funcționalități pentru toate industriile
1
Facturare automată
- Facturezi automat contractele recurente.
- Facturarea se face ușor și datele se duc automat și în modulul de contabilitate.
2
Contabilitate
- Softul asigură un flux neîntrerupt al activității, fără erori umane.
- Angajații pe contabilitate încheie task-urile mai repede, multe date fiind procesate automat.
3
Rapoarte de analiză financiară
- Rapoarte pe încasări – știi ce ai încasat deja și ce sume urmează să primești
- Raport de venituri generate de penalități
- Raport pe vânzări
- Rapoarte de analiză: P&L (Profit&Loss) și Cash Flow
4
Management stocuri/servicii
- Stocurile sunt actualizate în timp real, în funcție de vânzări sau aprovizionare.
- Gestionezi ușor și în timp real stocurile, de la birou sau din teren de pe mobil.
- Poți genera comenzi automate către furnizori, conform cu setările stabilite de tine, pentru a nu rămane cu stoc zero.
- Poți crea alerte de stoc sau lucra cu stoc negativ.
- Poți comanda produse de la furnizorii tăi pentru a nu refuza comenzile clienților.
- Faci foi de calcul și devize estimative din magazin sau din teren.
- Ai vizibilitate asupra produselor și furnizorilor.
- Ai informații corecte și în timp real pe articole, servicii și furnizori.
- Definești ușor serviciiile tale și contractele, urmărești veniturile pe fiecare.
5
Management contracte
- Definești contractul și penalitățile aferente, calculele se fac automat.
- Urmărești ușor plățile, contractele și penalitățile.
6
Management penalități
- Trimiți automat notificări clienților despre întârzierile de plată.
- Alegi scadența diferită în funcție de contract.
7
Management discount-uri
- Calculezi ușor discounturi procentuale sau valorice, pe documente, pentru clienți și furnizori.
- Setezi trimiterea automată de notificări clienților privind plățile pe care trebuie sa le facă.
8
Subscriptie anuala
- Număr nelimitat de apeluri, suni de câte ori ai nevoie.
- Cost controlabil, ai preț fix pe abonament.
- Versiuni noi dese, cu funcționalități utile.