/>
Vreau demo

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.

"*" indicates required fields

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

E-factura: Revoluția Digitală în Afaceri

NextUp » Articole despre sisteme si software pentru antreprenori » E-factura: Revoluția Digitală în Afaceri

Stimate antreprenor, ai auzit de vuietul schimbării care vine spre mediul de business din România? De la 01 ianuarie 2024, se introduce e-factura.

Numărătoarea inversă a început deja! Dacă nu ești pregătit, noul an te întâmpină cu focuri de artificii care-ți vor aduce în firmă incendii regulate.

Statul schimbă regulile modului în care se face raportarea facturilor către ANAF. Se vrea a fi un salt uriaș spre digitalizare, din partea unui sistem care șchiopătează!

Începând cu anul viitor, ești obligat să raportezi fiecare factură direct în SPV (Spațiul Public Virtual) prin sistemul de stat RO e-factură.

Dacă până acum digitalizarea era un trend, acum devine coloana vertebrală a oricărei afaceri. Este momentul să acționezi, să te adaptezi, să evoluezi. Fără un aliat digital puternic, riști să-ți îneci business-ul într-un vârtej de sarcini manuale, desfășurate sub tensiune:

Pentru fiecare factură emisă de tine, va trebui să faci conversia din PDF în XML, să intri pe SPV și să încarci XML-ul. Pentru facturile pe care le primești de la furnizorii tăi, va trebui să intri în SPV, să descarci factura în format XML, apoi să o convertești în format PDF. Totul în termen de maxim 5 zile de emitere.

Într-un sistem în care digitalizarea vine ca un pas înapoi, depinde doar tine să transformi provocările în oportunități de creștere. Procesul de facturare electronică poate să fie o experiență fluidă, intuitivă și, mai ales, eficientă. Lucrează cu un software care te propulsează către succes, chiar și în vremuri tulburi, prin:

De câte ori te-ai enervat atunci când ai avut ceva de rezolvat la ANAF? Gândește-te că în 2024, vei ajunge la capătul puterilor nu doar odată pe lună, ci zilnic!

Te gândești că nu e mare lucru să introduci manual facturile în SPV?  Mai gândește-te odată. E un proces complicat care se va desfășura simultan cu activitatea ta zilnică. Alege să lucrezi cu un software care reduce un proces stresant și complicat, la câteva secunde de precizie și siguranță.

NextUp te conectează direct la SPV, permițându-ți să încarci și să gestionezi facturile instant. Nu mai este nevoie să-ți bați capul cu un șir interminabil de conversii. Soft-ul face toată munca grea în locul tău, iar tu te bucuri de siguranță, prin…

Conformitatea legislativă nu este un lux, ci o necesitate absolută.

Când îți este lumea mai dragă, te trezești că te lovesc amenzi, pentru că iar s-au schimbat reglementările fiscale peste noapte. Dincolo de stresul de a fi mereu la curent cu cererile statului, mai este și raportarea fiecărei facturi în termen de 5 zile de la emitere.

Stai liniștit, nu ești singur în fața acestui tsunami legislativ. Cu NextUp, uiți de modificările care te iau mereu prin surprindere.

Software-ul se actualizează automat la ultimele reglementări, asigurându-te că fiecare factură pe care o emiți este în deplin acord cu legea.

Fii mereu un pas înainte! Concentrează-te pe ceea ce contează cu adevărat și bucură-te de un mediu de business sigur – depinde de tine să faci să-ți fie bine!

Îți permiți să pierzi timp și bani pe ore întregi de raportare manuală a facturilor, într-un sistem care merge cu spatele? De la 01 ianuarie, dacă nu ești echipat cu un software care să-ți simplifice raportarea facturilor la ANAF, nu te vei mai bucura de nopți dormite.

Nu-ți bloca oamenii într-un vârtej mecanic, stresant și imprevizibil! Concentrează-te pe obiectivele pe care ți le-ai setat pentru anul viitor. Dacă începi anul cu piciorul pe frână, îți vei consuma resursele în încercarea de a recupera!

Automatizează întregul proces de raportare a facturilor. Alege un soft care îți permite să transmiți documentele direct în SPV, fără bătăi de cap. În plus, verifici statusul facturilor direct din aplicație.

Fii pregătit, fii eficient, fii un pas înaintea tuturor cu un soft care-ți oferă flexibilitate și control absolut. Pasul următor? Ai nevoie de …

Dragă antreprenorule, ai ajuns până aici pentru că mereu ai văzut lumina dintr-o beznă totală! 

Luminează-ți parcursul cu un soft care transformă gestionarea fiscală dintr-o corvoadă, într-un avantaj strategic. NextUp este soluția care-ți asigură o vedere clară și corectă a tuturor facturilor, printr-o arhivă digitală. În momentele critice, precum un control fiscal, ai toate informațiile de care ai nevoie, la un click distanță.

În plus, tranzacțiile sunt înregistrate și raportate într-un mod unitar, coerent. Fiecare raport este verificat și actualizat în timp real, iar tu îl accesezi instant atunci când ai nevoie să iei decizii repede, la sigur.

NextUp îți oferă confortul de a alege un soft care-ți vine mănușă:

O soluție digitală reală este perfect adaptată nevoilor tale de business. De aceea, NextUp îți permite să alegi exact modulele de care ai nevoie pentru afacerea ta, fără să fii obligat să adopți un sistem ERP complet.

Plătești doar pentru funcționalitățile pe care le vrei. Nu arunci banii pe geam pe funcții care nu ți se potrivesc, dar care vin la pachet.

Vrei să alegi doar modulul de facturare electronică, esențial pentru conformitatea cu E-factura, fără să integrezi și contabilitatea sau alte funcții? Da, se poate!

În plus, NextUp îți permite să stabilești procese unice, compatibile business-ului tău – dacă ai un proces unic de facturare, de gestionare a stocurilor sau de vânzare, softul se aliniază perfect.

Anticipează, adaptează-te din timp, și nu vei fi o victimă a schimbărilor care vin.

În acest moment, ești la răscruce de drumuri. E-factura nu este doar o schimbare, ci o revoluție în lumea afacerilor. Vrei să profiți de oportunități sau vrei să te zbați pentru supraviețuire? Fără un software eficient, vei fi copleșit de un flux nesfârșit de sarcini manuale și raportări complicate.

De la 1 ianuarie 2024, mediul de business din România intră într-o nouă eră: e-factura. În acest context, NextUp îți oferă puterea de a lua decizii rapide și informate, care-ți aduc profitabilitate. Fii cu un pas înaintea tuturor și setează standardul de excelență în industria ta.

Data articol: 17 decembrie 2023

Vreau demo

Vreau demo gratuit

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.