50% reducere la prima achiziție dacă ești membru CECCAR
Contabilitatea simplificată, cu ajutorul NextUp ERP
Fă parte din comunitatea contabililor moderni care lucrează mai rapid, mai sigur și mai eficient.
Bine ai venit în locul dedicat contabililor profesioniști care transformă tehnologia într-un aliat de încredere, la un preț adaptat profesioniștilor.
Beneficiile utilizării NextUp ERP
Automatizări inteligente ale proceselor contabile
Acces instant la rapoarte financiare
Aplicație actualizată constant cu legislația în vigoare
Eliminarea erorilor manuale și a pierderii de timp
Declarația SAF-T rapid și fără erori
Suportul tehnic care face diferența
Suportul tehnic care face diferența
- Echipă dedicată de specialiști financiari-contabili
- Asistență rapidă prin telefon, e-mail și chat
- Tutoriale, ghiduri și sesiuni de training gratuite
- Actualizări legislative implementate fără griji din partea ta
La NextUp, nu primești doar un soft – primești o echipă întreagă alături de tine.
Au încredere în soluțiile noastre
Ce conține sistemul ERP
Contabilitate
- declarații fiscale corecte și actualizate din timp (D394, D300, D390, D100)
- preluări din gestiune și/sau alte softuri sub formă de note contabile
- calcule automate
- introduceri de date automate – facturi, extrase, alte documente
- verificări automate
- balanță pe centre de cost
- lucru pe puncte de lucru
- rapoarte de cash-flow anual și profit/pierderi, bugetare
- previzionare venituri și cheltuieli
- import din alte aplicații
Obligații legislative
- integrare AUTOMATĂ cu SPV pentru e-Factura
- declarația SAF-T
- declarațiile fiscale specifice activității de contabilitate
- implementări corecte ale specificațiilor legislative pentru industrii ca: retail, servicii, producție
Gestiune stocuri și servicii
- mapare automată a codurilor SAF-T, inclusiv la crearea unei baze noi
- stocuri actualizate în timp real, oricâte puncte de lucru ai
- descărcare de gestiune în timp real, oricâți useri simultani ai
- inventar corect și la distanță de un click
- sincronizare cu magazinul online
- lucru cu stoc 0, stoc negativ
- lucru pe loturi, puncte de lucru
- rapoarte vânzări, cele mai vândute produse, topuri furnizori, profitabiliate produse/centre de calcul
- trimiteri automate de documente, conform cu setările tale (facturi, avize, notificări)
- setare discount
- trimitere documente pe email/SMS către clienți
- rapoarte de vânzări pe produse/servicii
- rapoarte pe top produse/servicii sau agenți
Distribuție
- facturare și verificare stoc din aplicații mobile de către echipa de vânzări din teren
- afișare stocuri, comenzi, statusuri intermediare pe produse în timp real din teren, oricâți useri simultani
- monitorizare documente pentru transport marfă
- definire trasee de livrare
- gestiune fluxuri operaționale
- setare date de livrare pe comenzi
- monitorizare trasee în curs
- verificare cantități comandate de la furnizori
Contracte
- facturare recurentă automată, conform preferințelor tale
- definire discounturi pe contract sau client, în funcție de deciziile de management, aplicabile automat
- asociere documente pe contracte
- activare sau dezactivare linii de contract
- preluare automată a cantităților și prețurilor din alte documente
- calculare automată a întârzierilor de plată și a penalităților
- acordare reduceri sau aplicare majorări de preț
- configurare intervale de facturare
- urmărire facturi generate/care urmează să fie generate
Imobilizări
- rapoarte detaliate pe imobilizări în curs de amortizare
- rapoarte pe valoare de obiecte de inventar, responsabili, locație etc.
- listă de inventariere
- intrare mijloace fixe prin documente de aviz și documente de vânzare mijloc fix
- generare amortizări lunare și fișe de imobilizări
- vizualizare date despre valoare mijloace fixe și valori amortizate
- calcul deductibilitate parțială
Analiză financiară și comercială
- raport cash-flow
- raport profit&loss
- rapoarte de profitabilitate pe centre de cost
- rapoarte de profitabiliate și vânzări pe produse, agenți de vânzări, furnizori
- rapoarte vânzări pe produse/servicii, puncte de lucru, agenți vânzare, clienți
- topuri produse, clienți
Dashboard rapoarte management
- dashboard mobile cu grafice, pentru management
- vânzări zilnice în timp real, vânzări pe produse, pe categorii, previziune, comparații față de obiective
- acces de ORIUNDE, cu date în timp real
Și dacă ai nevoie
- Producție
- Distribuție
- eCommerce
- Integrări
Ce spun contabilii
Ofertă specială: 50% reducere la prima achiziție dacă ești membru CECCAR
Cere oferta ERP Contabili
"*" indicates required fields