/>
Vreau demo

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

De la haos la control: Crește-ți business-ul cu NextUp ERP

NextUp » Articole despre sisteme si software pentru antreprenori » De la haos la control: Crește-ți business-ul cu NextUp ERP

Muncești din ce în ce mai mult, dar nu mai vezi niciun rezultat remarcabil. În ciuda eforturilor pe care le depui zi de zi, business-ul a stagnat.

Odată cu dezvoltarea firmei, volumul de muncă și informații crește! Ai ajuns până aici pentru că ai investit pasiune, timp și bani. Ai găsit soluții să depășești orice obstacol, doar că pe zi ce trece e din ce în ce mai complicat.

Ai parte de haos – atât în cifre, cât și în firmă! Fiecare face ce vrea și ți-e tot mai greu să deții controlul, să evaluezi rezultatele în timp real, să iei decizii sigure.

La fiecare final de lună, te lovești de-o avalanșă de rapoarte și cifre disparate, fără să reușești să le integrezi într-o imagine clară și coerentă.

Business-ul poate merge în două direcții, în funcție de cât de bine gestionezi schimbarea: pe culmile succesului sau înapoi la 0. Depinde de tine!

Actualizează-ți întregul sistem informatic cu un ERP – software-ul care te ajută să obții mai multă claritate atât în activitățile zilnice ale angajaților, cât și asupra rezultatelor de la finalul fiecărei perioade de timp.

Știi că trebuie să faci o schimbare, dar te temi de complexitatea procesului. Implementarea pare un proiect mamut, și nu-ți permiți să-ți blochezi activitatea.

NextUp ERP îți arată că se poate și altfel! Este un soft modular, care-ți permite să faci trecerea treptat, în ritmul tău, fără să-ți întrerupi activitatea.

Nu mai amâna! Fă schimbarea de care ai nevoie. Dezvoltă-ți business-ul către succes. Să lucrezi cu NextUp ERP înseamnă să:

Fluidizezi comunicarea antreprenor – contabil

Relația dintre tine și contabil scârțâie? Vorbiți împreună, dar vă înțelegeți separat.

Tu te concentrezi pe vânzări, profit și costuri – aspecte esențiale în procesul decizional. Contabilul analizează bilanțuri și rapoarte fiscale – date cruciale pentru conformitatea financiară.

Toate sunt importante, dar tu ești cel care trebuie să ia cele mai bune decizii pentru business. De aceea ai nevoie de informații curate, exacte, prezentate pe limba antreprenorului.

Ai nevoie de date care să-ți arate instant starea afacerii – unde scârțâie și unde merge ca uns.

Un soft care înțelege ambele lumi – contabilitatea și managementul –  transformă raportarea contabilă într-o analiză financiară accesibilă. Ai la dispoziție rapoarte de profit și pierderi, cash-flow, top vânzări, performanță și profit pe centre de cost –  toate în timp real.

Un sistem ERP te ajută să-ți fixezi obiective logice, pe care le atingi mai ușor.

Revizuiește-ți planurile pe baza unor evaluări coerente, corecte și complete! Așa începi să iei decizii ancorate în realitate.

Stabilește priorități clare, degrevează-ți angajații cheie de sarcinile repetitive și plictisitoare și concentrează-te pe rolul tău principal!  

NextUp ERP scurtează și simplifică comunicarea dintre tine și contabilul tău – crucială pentru sănătatea afacerii. Ști constant în ce punct te afli, fără să mai aștepți rapoarte amestecate de la el.

Și nu, nu este prea complicat să ajungi aici. Un soft bine conceput generează indicatori relevanți pentru fiecare parte implicată.

Ai un soft perfect personalizat

Dacă rezultatele nu sunt așa cum ți li dorești, verifică fluiditatea proceselor. Nu irosi timp inventând scuze. Informațiile care nu ajung la timp, la cine trebuie, produc tensiuni în echipă și frustrări la client.

Înainte de orice, scurtează traseul datelor între punctele de lucru. Un soft ERP potrivit, îți oferă posibilitatea să conectezi datele dintre departamente și să le oferi acces persoanelor responsabile. E simplu – nu se mai aruncă pisica în curtea vecinului și știi cu adevărat unde e blocajul.

Fiecare model de business este unic. Fiecare are specificul ei, prin servicii diferite, prin modelul de afacere, prin fluxurile interne sau prin relațiile construite cu clienții și furnizorii.  

De aceea ai nevoie de soluții personalizate care să-ți creeze un flux de informații fluid și armonios, pe care-l monitorizezi în timp real, de oriunde. NextUp ERP răspunde perfect nevoilor tale.

Specialiștii NextUp și consultanții desemnați de tine, analizează procesele cheie, circuitul informațiilor și felul în care acestea sunt stocate și prelucrate. Stabilim modalități de lucru personalizate. Înțelegem ce te deosebește de toți ceilalți și dezvoltăm funcționalități adaptate nevoilor tale.

Desenăm fluxurile ideale în aplicație. Eliminăm complet activitățile repetitive. Îmbunătățim eficiența operațională.

Spui că vrei să-ți duci business-ul la următorul nivel? Ia cea mai bună decizie, astăzi. Timpul este o resursă inestimabilă. Investește-l în strategie, în monitorizarea proiectelor importante sau în dezvoltarea echipei care te ajută să-ți transformi visul în realitate.

Asta face diferența dintre succes și eșec.

Faci pasul următor treptat, în ritmul tău

Facturezi cu un soft, ții contabilitatea cu altul și gestionezi vânzările în tabele pe care le completezi manual. Primești informații din prea multe părți. Îți lipsește viziunea de ansamblu!

Când scapi de sub control fluxul de date, riști să creezi planuri neclare sau chiar să iei decizii eronate. Fiecare zi în care te bazezi pe instinct e o zi pierdută. Stabilește-ți KPI în funcție de rezultatele pe care le primești prin rapoarte complete și corecte.

Afacerea ta trece printr-o schimbare cheie. Anxietatea, oboseala și sutele de solicitări concomitente te țin pe loc.

Adaptează-te. Fă lucrurile diferit. Dar începe de astăzi și fă-o treptat, în ritmul tău! Dacă amâni la nesfârșit, s-ar putea să constați că mediul de afaceri te-a lăsat deja în urmă.

Ai nevoie de un soft care să-ți creează un sistem unic, în funcție de nevoile tale de business!  NextUp ERP îți oferă tot ce ai nevoie într-un singur loc, dar îl implementezi treptat.

Azi faci ordine în facturare, mâine în contabilitate, poimâine în vânzări. Procesul de implementare este și el adaptat ritmului tău. Fiecare pas este personalizat, în funcție de capacitatea ta de a aloca resurse.

Creezi planul alături de un consultant NextUp, care ține cont de prioritățile tale.

Este esențial să-ți pregătești afacerea pentru un alt nivel, dar este vital să o faci la momentul potrivit! Nu mai amâna nicio zi – te susținem în acest demers și facem ca totul să fie mult mai simplu pentru tine.

Împreună creăm soluția ideală pentru afacerea ta. Consultanții noștri te ajută să transformi orice provocare în soluții eficiente și durabile.

Data articol: 21 iulie 2024

Vreau demo

Vreau demo gratuit

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.