/>
Vreau demo

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Business Development Manager

Suntem Next Up Management Solutions si dezvoltam solutii software “ready to use” pentru antreprenorii si contabilii din Romania. Suntem o companie de produs, in care rezultatul eforturilor noastre ajunge in timp real la mii de utilizatori.  

NextUp Management Solutions, este una dintre cele mai mari companii de soluții software pentru business, cu peste 5.500 de companii în portofoliul de clienți. Cu o experiență vastă în piața de software-uri de business și cu peste 30.000 de utilizatori zilnici, soluțiile NextUp ajută antreprenorii să economiseasca timp și resurse, fiind soluția ideală atunci când vor sa faca pasul următor în business.  

Daca ai experienta in vanzarea de tip consultativ, daca iti place sa inspiri incredere si sa construiesti parteneriate cu clientii, la noi vei gasi resursele necesare de a performa in aceasta directie!  

Te potrivesti cu noi daca ai:  

  • Minim 3 ani de experienta in vanzari B2B sau vanzari de software  
  • Empatie si focus pe nevoile clientului, nu pe caracteristicile produselor  
  • Capacitatea de a intelege rapid procesele din compania clientului  
  • Abilitatea de a colabora eficient in echipa  
  • Gandire out of the box, talentul de a intelege ideile clientului, atat pe cele exprimate cat si pe cele neverbalizate  
  • Experienta in documentarea in timp real a activitatilor si rezultatelor in CRM  

Responsabilitatile rolului:   

  • Te familiarizezi cu portofoliul nostru de produse, procesele și workflow-urile interne  
  • Esti orientat spre a aduce “new business”  
  • Gestionezi portofoliul de clienti alocat  
  • Documentezi activitatea și rezultatele în CRM  
  • Vii cu sugestii de dezvoltare si personalizare a produselor noastre, in functie de cerintele clientilor si ale pietei  
  • Colaborezi indeaproape cu echipa de Dezvoltare si Productie, pentru customizarile de soft  

De ce sa vii la noi in echipa:  

  • Un mediu de lucru plăcut si  un birou situat intr-un spațiu luminos din centrul capitalei (zona Unirii)  
  • Mod de lucru hybrid  
  • Servicii medicale in sistemul privat de sanatate  
  • All you can read – abonament Bookster  
  • Plan personalizat de training  
  • Activitati de echipa  
  • Suportul unei echipe entuziaste și pasionate  
Aplica acum