/>
Vreau demo

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

TOP 10 avantaje ale unui soft de gestiune pentru un magazin 

NextUp » Articole despre sisteme si software pentru antreprenori » TOP 10 avantaje ale unui soft de gestiune pentru un magazin 

Dorești ca în magazinul tău stocurile și prețurile să fie actualizate în timp real? Vrei să facturezi și să livrezi comenzile în cel mai scurt timp posibil? Orice antreprenor care are un magazin caută un soft de gestiune ERP, care se implementează rapid și automatizează cât mai multe din proceduri, de la facturare, la gestiune stocuri și livrare în cel mai scurt timp.

Cu un soft de gestiune ERP în cloud nu ai nevoie de programe complicate, pur și simplu accesezi interfața de oriunde și oricând, din orice browser și ai acces la afacerea ta în timp real. Conectarea la sistemul ERP permite ca datele magazinului să fie accesate și actualizate automat. 

Un soft de gestiune pentru un magazin online, supermarket sau restaurant, integrează toate procesele, inclusiv contabilitatea, pentru a simplifica emiterea și înregistrarea facturilor, evidența vânzărilor și gestionarea stocurilor, astfel toate înregistrările contabile se fac automat.

Soft gestiune magazin – 10 avantaje pe care sigur ți le dorești

Digitalizarea este cheia succesului în comerțul modern pentru că oferă atât control asupra activității, cât și asigură profitabilitatea, precum și o eficiență operațională în procesele de vânzare.

Un soft de gestiune magazin reprezintă instrumentul potrivit pentru organizarea stocurilor și supravegherea vânzărilor din afacerea ta. Softul ERP dezvoltat de echipa NextUp a fost creat pentru firmele care au nevoie de o soluție online completă, integrând gestiunea stocurilor, vânzările de produse cu barecod reader în magazine cu case de marcat și în magazine online, emiterea AWB-urilor, preluarea și procesarea comenzilor, notificări automate trimise clienților și comenzi preluate în cel mai scurt timp.

Așadar, iată care sunt avantajele oferite de un soft de gestiune:

1. Creșterea vânzărilor

Cu un soft de gestiune ERP nu mai este nevoie să introduci sute de coduri în casa de marcat, tot ce trebuie să faci este să selectezi interfața de vânzare și să încasezi banii, iar softul eliberează bonul fiscal din casa de marcat.

2. Control eficient al stocurilor 

Un soft gestiune magazin te ajuta să ai o evidență clară asupra stocurilor, fără să fie nevoie de un inventar clasic. De asemenea, poți lucra cu stoc negativ, poți comanda produse furnizorilor tăi, fără să refuzi comenzile clienților.

3. Automatizarea recepției mărfurilor

Inventarierea mărfii este foarte solicitantă, cu atât mai mult cu cât magazinul trebuie să fie închis pe perioada ei. Cu un soft de gestiune ERP scapi de această problemă, pentru că modificările se vor fac automat în momentul în care apar. De asemenea, poți folosi alerte de stoc minim, maxim sau optim cu posibilitatea creării comenzilor de aprovizionare în funcție de vânzările curente, perioadele similare anterioare, evoluțiile sezoniere etc. 

4. Fluxuri de vânzare personalizate

Sistemul ERP urmărește ofertele și vizitele la clienți, păstrează toate detaliile despre aceștia într-un singur sistem, implementează fluxuri de vânzare personalizate și monitorizează mai ușor rezultatele vânzătorilor.

5. Acces la rapoarte specifice 

Cu ajutorul unui program gestiune magazin, vei avea acces la toate informațiile clienților, astfel vei vedea exact  ce produse au comandat, sumele pe care le-au cheltuit sau numărul comenzilor efectuate până în prezent.

6. Comunicare mai bună cu partenerii de afaceri

Programul de gestiune poate trimite automat e-mailuri cu documentele emise. În plus, poți adapta fiecare mesaj în parte în funcție de situație.

7. Facturare automatizată

Facturi, bonuri fiscale, chitanțe, ordine de plată, note de recepție, registru de casă etc, toate aceste lucruri le poți coordona în același timp. Verificarea facturilor, procesarea, aprobarea, arhivarea și trimiterea lor către sistemul de contabilitate al firmei poate fi parțial sau total automatizată. Un soft gestiune magazin controlează eficient mai multe stații de lucru în același timp, rezolvând problema coordonării din acest punct de vedere.

8. Rapoarte indispensabile unui antreprenor

În sistemul ERP se găsesc toate datele financiare relevante, fiind sursa de bază pentru rapoartele manageriale: cash-flow, P&L, rapoarte vânzări în timp real și rapoarte pe produse, pe centre de cost, pe clienți, profitabilitate pe puncte de lucru sau furnizor.

9. Coordonare între mai multe locații

Program de gestiune ERP s-a dovedit a fi excelent mai ales pentru firmele de mari dimensiuni pentru că asigură o coordonare constantă și eficientă între mai multe locații. Angajații unui magazin pot vedea oricând dacă un anumit produs este disponibil pe stocul altei locații, pentru a oferi clienților informații corecte.

10. Imagine clară asupra plăților

Partea de contabilitate este mai detaliată decât crezi, deoarece softul de gestiune ERP îți arată cu acuratețe plățile pe care le ai de făcut către furnizori, precum și cele încasate. Oricând îți dorești să vezi ultimii bani încasați, poți arunca o privire în soft, fără a mai trebui să cauți printr-o mulțime de documente.

NextUp ERP acoperă toate aspectele legate de facturare și gestiune și îți oferă acces total de pe orice dispozitiv conectat la Internet. Un program de gestiune performant se ocupă de optimizarea fluxului de vânzare din cadrul unei firmei. Comenzile, facturile proforme, factura finală de vânzare, încasările – toate aceste operațiuni devin rapide și transparente prin automatizările pe care le aduce un soft ERP. 

Data articol: 10 septembrie 2023

Vreau demo

Vreau demo gratuit

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.