/>
Vreau demo

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Max. file size: 1 GB.
Max. file size: 1 GB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Cere oferta

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Prin completarea formularului, iti dai acordul sa fii contactat de un consultant NextUp.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Timpul nu mai are răbdare

Ești mereu tentat să amâni deciziile importante pentru că nu ai destule informații relevante. Când nu mai merge cu tergiversarea te bazezi pe intuiție sau experiență într-o lume care se schimbă cu o viteză uriașă și o nimerești tot mai rar.

Dacă vrei să înoți la Olimpiadă în loc doar să ții nasul la suprafața apei ți-ar trebui un soft serios care să țină pasul cu businessul și să-ți ofere, în timp real, insight-urile necesare despre stocuri, vânzări, încasări, cash-flow. Și desigur l-ai vrea funcțional cât de repede!

Respiră, nu se poate de mâine, dacă vrei un sistem informatic care să te ajute pe bune. Nu durează nici 6 luni, dar să știi soluția se implementează etapizat. Și planificarea corectă a pașilor următori este cea mai importantă, dacă vrei să ai indicatori cheie la îndemână și dacă vrei să obții maximum de la tehnologie.

Întâi ar trebui să fii sigur că vrei să faci această modificare majoră, respectiv implementarea unui sistem informatic nou, și apoi să-ți aloci timpul necesar pentru supervizarea echipei interne de proiect și a livrabilelor intermediare. Dacă nu te implici permanent vei obține un rezultat complet nesatisfăcător pentru că pe parcurs se vor pierde obiective, funcționalități și mult din relevanța informațiilor raportate.

Un soft cu automatizări te ajută să reduci mult costurile cu personalul, să crești viteza cu care livrezi documente, să simplifici sarcinile administrative, să eficientizezi folosirea resurselor și desigur să obții rezultate de business net superioare. În plus îți conferă timpul necesar să iei cele mai bune decizii bazând-te pe cifre, nu pe intuiție sau ghici.

Desigur ar fi bine pentru tine să-ți alegi softul care se potrivește cât mai bine cu nevoile și modul de operare al organizației tale pentru că vrei să-ți ofere o imagine corectă și completă a afacerii tale, un forecast de vânzări, cash-flow sau evoluție a stocurilor pe care să te poți baza 100% când iei deciziile vitale pentru consolidarea sau dezvoltarea companiei.

În plus e bine să te asiguri că softul pe care-l alegi are potențialul să crească odată cu tine, să țină pasul cu miile de modificări legislative din România și să-ți ofere, odată cu trecerea timpului, tot mai multe automatizări și funcționalități inteligente.

Nu uita că softul singur nu face minuni de vitejie, el are nevoie de date de intrare corecte, de procese și flow-uri clare astfel încât să-ți furnizeze informații utile. Actualizarea desenului de procese este în întregime treaba pe care tu trebuie să o faci, singur sau cu ajutorul consultanților, înainte să vină furnizorul de soft.

Dacă procesele nu sunt actualizate sau desenate corect este imposibil ca specialistul în soft să găsească soluții eficiente, pentru că nu este expert în cum funcționează businessul tău sau în indicatorii de performanță (KPI) pe care trebuie să-i urmărești ca să faci la timp cele mai bune corecții de parcurs.

Odată cu venirea lui SAFT în viața noastră, a șefilor de organizații mijlocii din România, a venit și conștientizarea că e necesar să ne punem la punct cu rapoarte, indicatori, să facem curat și să luăm decizii. Mulți și-au dat seama abia acum că de fapt, structura internă și procesele nu sunt bine deloc. Că evidența  facturilor, inclusiv vânzările, le ținea contabilul sau un angajat așa cum credea el că e bine, nu așa cum ar avea sens pentru business.

Nu mai merge cu actualizarea stocurilor când ne aducem aminte, cu cifrele de vânzări care nu bat cu contabilitatea sau cu zilele întregi petrecute cu oamenii din administrativ să identifice erorile și să le corecteze aproximativ. Dezorganizarea, greșelile de operare, lucrul la voia întâmplări sunt extravaganțe pe care nu ți le mai poți permite, pentru că te costă  mai mult decât reușește organizația ta să producă.

Softul potrivit îți aduce o viziune corectă și în timp real asupra rezultatelor. Și odată ce îți asumi decizii și urmărești ca lucrurile să se întâmple corect, nu ai cum să nu obții o eficiență mai mare a resurselor și o creștere a rezultatelor. Așa că dragă business owner intrat la SAFT în 2023, fii din filmul ownerilor moderni, care iau decizia ca SAFT să fie o oportunitate de creștere, o ocazie de reorganizare a proceselor interne, o bază pe care să obții rezultate mai bune, în cifre și angajați mai eficienți.

Și mai ales gândește-te bine ce are sens să faci mai întâi astfel încât să duci organizația acolo unde ai visat pentru că piața este tot mai greu de gestionat, iar timpul nu mai are răbdare.

Data articol: 17 martie 2023
Antreprenor, Co-owner NextUp

Vreau demo

Vreau demo gratuit

"*" indicates required fields

* campuri obligatorii
Bifeaza doar daca esti student
This field is for validation purposes and should be left unchanged.